Пошук по сайту

Екологія  лекції  Курсова робота  Рефераты  

• Конспект лекції

• Конспект лекції





Сторінка1/4
  1   2   3   4
РОЗДІЛ ІV. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМ, РОЗДІЛІВ І ВУЗЛОВИХ ПИТАНЬ МАТЕРІАЛУ ПРЕДМЕТА «ХІМІЯ»


з/п

Вузлові питання навчального матеріалу теми, розділу (назва уроку)

Вид і найменування основних засобів навчання

Відмітка про наявність (кількість)

Запланований термін розробки, виготовлення, придбання

Відповідальний

Відмітка про розробку, виготовлення, придбання

Повторення питань курсу хімії основної школи (2 год)

1

Найважливіші класи неорганічних сполук.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Класифікація неорганічних речовин» (НП №1);

• Навчальні плакати: «Класифікація основ» (НП №2);

• Навчальні плакати: «Номенклатура основ» (НП №3);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основ» (НП №4);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основних та кислотних оксидів» (НП №5);

• Навчальні плакати: «Класифікація кислот» (НП №6);

• Навчальні плакати: «Номенклатура кислот» (НП №7);

• Навчальні плакати: «Класифікація солей» (НП №8);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості кислот» (НП №9);

• Навчальні плакати: «Номенклатура солей» (НП №10);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості солей» (НП №11);

• Навчальні плакати: «Кислоти і солі» (НП №12);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості амфотерних оксидів» (НП №15);

• Опорний конспект: «Оксиди, Основи, Кислоти» (ОК №1 – 15);

1

1

9

9

9

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

15

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




2

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Будова атома і види хімічного зв’язку.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Знаки хімічних елементів» (НП №13);

• Навчальні плакати: «Типи хімічних зв’язків» (НП №14);

• Опорний конспект: «Хімічний зв’язок» (ОК №1 – 5);

• Тестові завдання на закріплення нового матеріалу: «Оксиди, Основи, Кислоти, Солі» (ТЗЗ №1 – 15);

1

1

9

9

9

1

1

5

15

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




Тема 1. Неметалічні елементи та їхні сполуки (17 год)

1.1

Загальна характеристика неметалічних елементів. Неметали як прості речовини.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Знаки хімічних елементів» (НП №13);

• Навчальні плакати: «Типи хімічних зв’язків» (НП №14);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Картки – ребуси (КР №1 – 5);

• Опорний конспект: «Порівняльна характеристика металів та неметалів (за хімічною будовою) (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

1

1

14

5

7

16

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.2

Явище алотропії, алотропні видозміни Оксигену і Карбону. Значення озонового шару для життя організмів на Землі. Поширення неметалічних елементів у природі, застосування неметалів. Поняття про адсорбцію.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

14

16

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.3

Основні фізичні та хімічні властивості неметалів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Опорний конспект: «Порівняльна характеристика металів та неметалів (за хімічною будовою) (ОК №1 – 7);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

14

7

16

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.4

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Склад, фізичні властивості, добування в лабораторії аміаку і хлороводню. Взаємодія амоніаку та хлороводню з водою.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на продовження вислову: «Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном» (ЗПВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

14

16

9

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.5

Солі амонію. Якісна реакція на йони амонію та хлорид-іони.
Оксиди неметалічних елементів. Кислотний характер оксидів та гідратів оксидів неметалічних елементів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості основних та кислотних оксидів» (НП №5);

• Навчальні плакати: «Хімічні властивості амфотерних оксидів» (НП №15);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

1

1

14

16

8

9

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.6

Сульфатна кислота і сульфати. Найважливіші природні сульфати, якісна реакція на сульфат-іон. Застосування сульфатної кислоти і сульфатів.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Застосування сірчаної кислоти» (НП №19);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

1

14

16

9

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.7

Охорона навколишнього середовища від забруднення викидами сульфуровмісних речовин.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Колообіг Кисню в природі» (НП №16);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

1

1

9

9

9

1

14

16

8

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.8

Контрольна робота №1

• Завдання для тематичного оцінювання №1: «Неметалічні елементи та їх сполуки» (ЗКР №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

16

16

До 01.09.2012

Озерова І. О.




1.9

Нітратна кислота і нітрати, їх поширення в природі. Проблема вмісту нітратів у харчових продуктах.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні плакати: «Схема виробництва Нітратної кислоти» (НП №17);

• Навчальні плакати: «Виробництво Нітратної кислоти» (НП №18);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Тестове завдання: «Нітрати» (ТЗ № 1 – 12);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Міні – таблиця: «Хімічні властивості нітратів» (МТ №1 – 16);

• Завдання на відповідність (ЗВ №1 – 9);

• Опорний конспект: «Солі. Нітрати» (ОК №1 – 10);

• План характеристики елемента за положенням у періодичній системі (ПХЕ №1 – 6);

• Міні – таблиця: «Величини» (МТ №1 – 6);

1

1

9

9

9

1

1

14

12

16

16

9

10

6

6

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.




1.10

Загальні відомості про мiнеральні добрива. Раціональне використання добрив та проблеми охорони природи.

• План уроку;

• Конспект лекції;

• Картки «Алгоритм складання рівняння реакції» (АРР №1 - 9);

• Картки «Порядок роботи з підручником» (ПРП №1 - 9);

• Картки «Алгоритм розв’язування розрахункових задач» (АРЗ №1 - 9);

• Навчальні колекції: «Набір добрив» (НК № 1 – 15);

• Навчальні плакати: «Схема виробництва Нітратної кислоти» (НП №17);

• Навчальні плакати: «Виробництво Нітратної кислоти» (НП №18);

• Багатофункціональні дидактичні завдання (БЗ №1 – 14);

• Міні – таблиця: «Валентність хімічних елементів» (МТ №1 – 16);

• Хімічне лото (ХЛ №1 – 8);

• Кластер: «Добрива» (К №1 – 15);

1

1

9

9

9

15

1

1

14

16

8

15

До 01.09.2012

Озерова І. О.

Триполка О.А.



  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Анекдоти про студентів, коротко з гумором про студентське життя Якщо ви студент, то
Вважаєте, що кращим способом конспектування лекції є ксерокс зошита сусідки-відмінниці

Лекції та короткий зміст
Формування Землі та її будова. Хімічний склад Землі. Еволюція земної кори. Форми мінералів. Фізичні властивості мінералів. Класифікація...

Вул. Грушевського 4, кім. 305
Програми проводять індивідуальне дослідження; відвідують семінари та лекції в якості вільних слухачів; знайомляться з актуальними...

Лекція ( протягом лекції учні мають скласти її план та доповнити...
Дидактична мета: здобуття знань, формування вмінь І навичок на трьох рівнях – понятійному, репродуктивному та аналітико синтетичному,...

Конспект лекцій для підготовки молодших спеціалістів спеціальності...
Конспект лекцій для підготовки молодших спеціалістів спеціальності 03050401 «Економіка підприємства» з напряму 0305 «Економіка та...

Лекції та короткий зміст
Визначення ландшафтної екології. Природні системи. Геосистема як предмет ландшафтної екології. Основні властивості геосистем. Ранги...

Класна година виконує такі виховні функції: освітню, орієнтуючу І спрямовуючу
Вона включається в шкільний розклад І проводиться щотижня в певний день. Зазвичай класна година проходить у формі лекції, бесіди...

Конспект уроку з фізики на тему: «шкала електромагнітних випромінювань....

Розроблення дистанційних навчальних курсів із комп'ютерного еколого-економічного моніторингу
Основна задача системи для розробки навчальних курсів із комп'ютерного еколого-економічного моніторингу надати викладачу можливість...

Конспект уроку (Word): «Вектори. Розв’язування задач»
Матеріали до кожного з уроків: мультимедійні презентації, відео файли, тестові завдання



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації




e.ocvita.com.ua
Головна сторінка